В първата книжка „Зелен офис” сложихме акцент върху добрите практики - навици, жестове и малки стъпки, с които можем да започнем да изразяваме отношението си към това, което се случва с планетата - климат, ресурси, отпадъци, биоразнообразие.
Със „Зелен офис 2” приемаме, че вече сте изчели внимателно първата книжка и сте приложили доста от идеите. Но в каква посока да бъдат продължени добрите практики? В новата книжка изграждаме пълна картина на възможностите, които стоят пред една компания за това как да се превърне в устойчива, социално и екологично отговорна организация. Правенето на устойчив бизнес изисква вътрешна убеденост, познания, последователност, готовност за инвестиции.
Акценти в "Зелен офис 2" са:
- Корпоративна социална отговорност (CSR)
- Устойчив бизнес
- Биомимикрия
- Индустриална екология
- Възобновяема енергия
- Зелени нанотехнологии
- Новата реалност в маркетинга и PR-а
- Greenwashing
- Системи за управление на околната среда
- Неправителствени организации, които бизнесът може да подкрепи в България
В написването на "Зелен офис 2" ни партнира denkstatt България - една от първите консултантски фирми за устойчиво развитие у нас.
Търсете "Зелен офис 2" в понеделник, 12 май, с вестник "Дневник". Цената на вестника с книжката остава непроменена - 70 стотинки.
Можете да изтеглите първата книжка "Зелен офис" в pdf формат от тук.